Železniční nehody
- petrp
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 17313
- Registrován: 31 led 2017, 18:04
Re: Železniční nehody
Asi jo - méně používat mozek - to se totiž už jinak nedá pochopit...
Propaganda z lidí idioty nedělá, propaganda je na idioty cílená. G. B. Shaw
Díky dlouholetým zkušenostem můžu konstatovat, že věci nefungují dobře, pokud jsou vypnuté...
Díky dlouholetým zkušenostem můžu konstatovat, že věci nefungují dobře, pokud jsou vypnuté...
- Aaron Goldstein
- Už nám nenapíše...
- Příspěvky: 10205
- Registrován: 10 úno 2017, 22:29
Re: Železniční nehody
Seznam nehod a mimořádných událostí na železnici za poslední dny a počty nehod za rok 2017 a 2018...
http://www.i-doprava.cz/zeleznice/282-p ... sledni-dny
http://www.i-doprava.cz/zeleznice/282-p ... sledni-dny
Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
- petrp
- Šéfredaktor
- Příspěvky: 17313
- Registrován: 31 led 2017, 18:04
Re: Železniční nehody
Nevím proč mě to nenapadlo hned - proč nejít pro informace přímo ke kováři...
http://www.dicr.cz/mimoradne-udalosti-z-roku-2019
http://www.dicr.cz/pocet-mimoradnych-ud ... ch-vzrostl
http://www.dicr.cz/rok-2018-mene-usmrce ... prvni-obet
http://www.dicr.cz/mimoradne-udalosti-z-roku-2019
http://www.dicr.cz/pocet-mimoradnych-ud ... ch-vzrostl
http://www.dicr.cz/rok-2018-mene-usmrce ... prvni-obet
Propaganda z lidí idioty nedělá, propaganda je na idioty cílená. G. B. Shaw
Díky dlouholetým zkušenostem můžu konstatovat, že věci nefungují dobře, pokud jsou vypnuté...
Díky dlouholetým zkušenostem můžu konstatovat, že věci nefungují dobře, pokud jsou vypnuté...
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 6274
- Registrován: 16 úno 2017, 21:19
Re: Železniční nehody
17.3.2017 - este stale sa presetruje. To je mozne tak dlho nechat otvoreny pripad?
- Aaron Goldstein
- Už nám nenapíše...
- Příspěvky: 10205
- Registrován: 10 úno 2017, 22:29
Re: Železniční nehody
(Moje spekulace) Možná je tam vznesena žaloba a dokud nerozhodne soud tak není možné případ uzavřít, protože teprve soud určí zda-li obžalovaný je skutečně vinen, či nikoliv...
Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
- El Diablo
- Senior redaktor
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 07 úno 2017, 18:56
Re: Železniční nehody
Havárie vlaku v Austrálii vejde do dějin. Ujel opravářům a řítil se rychlostí 160 km/h
https://www.novinky.cz/zahranicni/49980 ... -km-h.htmlListopadová havárie vlaku ve státě Západní Austrálie vejde podle vyšetřovatelů do dějin jako největší v zemi a také jako zdaleka nejostudnější. Nákladní vlak o délce přes tři kilometry ujel poté, co k němu strojvedoucí přivolal opravářskou četu kvůli závadě. Opraváři si ale spletli soupravy a věnovali se vlaku stojícímu poblíž.
Co cítíte, když střílíte teroristy?
Zpětný ráz.
http://www.eldiablo.webz.cz/
Takže se sejdeme v Šestce na Šedesát šestce zejtra ráno v šest. Zapamatuješ si to?
Můžeš mi to ještě šestkrát zvopakovat?
I šestiletý dítě by si to pamatovalo.
Zpětný ráz.
http://www.eldiablo.webz.cz/
Takže se sejdeme v Šestce na Šedesát šestce zejtra ráno v šest. Zapamatuješ si to?
Můžeš mi to ještě šestkrát zvopakovat?
I šestiletý dítě by si to pamatovalo.
-
- Senior redaktor
- Příspěvky: 3359
- Registrován: 17 úno 2017, 14:09
Re: Železniční nehody
Kuriózní nehoda. Na Hodonínsku vykolejila nepojízdná historická lokomotiva
Historická parní lokomotiva zapíchnutá v hlíně mimo kolejiště. Takový obrázek se v pátek kolem půl šesté večer naskytl obyvatelům Veselí nad Moravou na Hodonínsku. Historický stroj byl jako nepojízdný na opravě v depu a podle prvotních informací se samovolně rozjel po manipulační koleji.
„Historický stroj byl jako nepojízdný na opravě v depu. A neočekávaně se samovolně rozjel po manipulační koleji,“ uvedla policejní mluvčí Alice Musilová.
Lokomotiva narazila do zarážedla a vykolejila. „Odhad škody byl sto padesát tisíc korun. Sto tisíc na lokomotivě a padesát tisíc na poškozené trati,“ dodal mluvčí drážní inspekce Martin Drápal.
Z lokomotivy měl za jízdy vyskočit strojvůdce, který se zranil. „Posádka záchranářů ošetřila muže středního věku. Měl poraněný hrudník a ruku. Jednalo se o zranění lehčího charakteru. Sanitka ho odvezla na chirurgii do Kyjova,“ řekla mluvčí jihomoravské záchranky Hedvika Kropáčková.
Okolnosti nehody vyšetřuje policie. Podle mluvčího Českých drah Petra Šťáhlavského havárie provoz na železnici nehrozila . „Lokomotiva se rozjela po manipulační koleji, kde jiné vlaky nejezdí. Dostala se celá mimo trať. Zpět na koleje ji bude muset dostat nehodový vlak,“ uvedl Šťáhlavský.
https://www.denik.cz/nehody/ve-veseli-n ... 90329.html
V naší, v naší
v naší ruině straši
tak honem domů braši
jsme ve strašidelný kaši.
Historická parní lokomotiva zapíchnutá v hlíně mimo kolejiště. Takový obrázek se v pátek kolem půl šesté večer naskytl obyvatelům Veselí nad Moravou na Hodonínsku. Historický stroj byl jako nepojízdný na opravě v depu a podle prvotních informací se samovolně rozjel po manipulační koleji.
„Historický stroj byl jako nepojízdný na opravě v depu. A neočekávaně se samovolně rozjel po manipulační koleji,“ uvedla policejní mluvčí Alice Musilová.
Lokomotiva narazila do zarážedla a vykolejila. „Odhad škody byl sto padesát tisíc korun. Sto tisíc na lokomotivě a padesát tisíc na poškozené trati,“ dodal mluvčí drážní inspekce Martin Drápal.
Z lokomotivy měl za jízdy vyskočit strojvůdce, který se zranil. „Posádka záchranářů ošetřila muže středního věku. Měl poraněný hrudník a ruku. Jednalo se o zranění lehčího charakteru. Sanitka ho odvezla na chirurgii do Kyjova,“ řekla mluvčí jihomoravské záchranky Hedvika Kropáčková.
Okolnosti nehody vyšetřuje policie. Podle mluvčího Českých drah Petra Šťáhlavského havárie provoz na železnici nehrozila . „Lokomotiva se rozjela po manipulační koleji, kde jiné vlaky nejezdí. Dostala se celá mimo trať. Zpět na koleje ji bude muset dostat nehodový vlak,“ uvedl Šťáhlavský.
https://www.denik.cz/nehody/ve-veseli-n ... 90329.html
V naší, v naší
v naší ruině straši
tak honem domů braši
jsme ve strašidelný kaši.
Vy nejstě špión, voják, uvažujetě pokrokovo. Vy stě marxista!
- skflanker_
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10541
- Registrován: 07 úno 2017, 20:22
Re: Železniční nehody
Ten PVO systém Pancir s vysokým ťažiskom má smolu - nedávno sa v zákrute "vysypal" na podvozku Kamaz, teraz sa z vagóna "vysypal" aj na pásovom podvozku DT-30 - niekto zarobil ...
https://twitter.com/Hlopak_/status/1129327514441125888 z 17.05.2019
Zdroj -
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 11613
- Registrován: 07 úno 2017, 16:20
Re: Železniční nehody
Cesta vlakem se změnila v horor. Jízdu poznamenal porucha, žár, zpoždění, mdloby i smrt
Polské státní železnice PKP se omluvily cestujícím z vlaku Gwarek (Horník) za „souběh nešťastných okolností“, které sobotní cestování z Katovic na jihu Polska do Slupsku na severu země podle médií přeměnily v horor. Během cesty, poznamenané vedrem a devítihodinovým zpožděním, zemřel jeden z cestujících, ostatní omdlévali.
https://echo24.cz/a/SAy9U/cesta-vlakem- ... oby-i-smrt
Polské státní železnice PKP se omluvily cestujícím z vlaku Gwarek (Horník) za „souběh nešťastných okolností“, které sobotní cestování z Katovic na jihu Polska do Slupsku na severu země podle médií přeměnily v horor. Během cesty, poznamenané vedrem a devítihodinovým zpožděním, zemřel jeden z cestujících, ostatní omdlévali.
„Cestující si stěžovali, že je dráhy vůbec neinformovaly, zůstali o hladu, vody bylo málo a ve stojícím vlaku nesměli používat toalety,“ poznamenal deník. Na nádraží stál vlak šest hodin, během kterých se nepodařilo zorganizovat náhradní dopravu.„Nejprve vlak uvízl na nádraží v Pleszewu a stál tam tři hodiny. Pětasedmdesátiletému cestujícímu se udělalo špatně. Zavolali sanitku, ale i přes oživování pacient zemřel,“ napsal deník Gazeta Wyborcza. Znovu vlak zastavila na nádraží Rogoźno porucha elektrické trakce. Na vagony bez klimatizace dopadal sluneční žár plnou silou a opět bylo nutné přivolat sanitky: dvě děti a jedna žena omdlely. Za chvilku byla sanitka zase zapotřebí, protože omdlela i vlakvedoucí. Další odpadající osoby prý následovaly.
https://echo24.cz/a/SAy9U/cesta-vlakem- ... oby-i-smrt
- kozlus
- Samostatný redaktor
- Příspěvky: 1900
- Registrován: 07 úno 2017, 17:55
Re: Železniční nehody
To nekdo zamknul dvere, nebo proc cekali ve vagonech?
- bacil
- Redakční rada
- Příspěvky: 2972
- Registrován: 08 úno 2017, 04:04
Re: Železniční nehody
že tam asi měli věci?
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 11613
- Registrován: 07 úno 2017, 16:20
Re: Železniční nehody
Proto, že existují totální blbové i v Polsku a nerozlišují mezi kontejnery a lidmi, náklad jako náklad jen když si neudělají "zbytečnou" práci navíc. Myšlení bolí a není pohodlné.
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 11623
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Železniční nehody
https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/2 ... y-po-okoliU Mariánských Lázní vykolejil nákladní vlak. Trať bude několik dní uzavřena
A stále tie nehody a nedopatrenia nekončia.
Systémová chyba? Určite nie, zase nájdu chybu jednotlivca. :evil_smile:
Z nejakého dôvodu politika priťahuje sociopatov.
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."
Orwell: "Kto ovláda súčasnosť,ovláda minulosť".
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."
Orwell: "Kto ovláda súčasnosť,ovláda minulosť".
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 11613
- Registrován: 07 úno 2017, 16:20
Re: Železniční nehody
Nehoda vlaku u Mariánských lázní. Potvrzeno z rychloměru: strojvůdce svištěl na třicítce devadesátkoukenavf píše: ↑29 črc 2019, 17:18https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/2 ... y-po-okoliU Mariánských Lázní vykolejil nákladní vlak. Trať bude několik dní uzavřena
A stále tie nehody a nedopatrenia nekončia.
Systémová chyba? Určite nie, zase nájdu chybu jednotlivca. :evil_smile:
Vykolejení nákladního vlaku s vagóny s práškovým vápencem u Mariánských Lázní z konce července pomalu spěje k rozuzlení. Strojvedoucí podle dosavadních závěrů vyšetřování zřejmě vůbec nerespektoval návěst předvěstníku a namísto snížení rychlosti ji zvýšil o 2 kilometry v hodině. Okolo návěsti „traťová rychlost 30 km/h“ už jel rychlostí 91 kilometrů za hodinu. Místem vykolejení pak projížděl rychlostí 86 kilometrů za hodinu, jak vyplývá ze zjištění Ekonomického deníku.
https://ekonomicky-denik.cz/nehoda-vlak ... adesatkou/Možná současně i systémová chyba
Federace strojvůdců zareagovala na incident na trati u Mariánských Lázní svých webových stránkách tak, že byli vůdci vlaků špatně informováni o omezení na trati. „Bude v případě poslední mimořádné události stačit rozsypaný náklad vápence, aby dopravce i provozovatel společně pochopili, že současný způsob informování strojvedoucích o tak závažných změnách traťových poměrů je sice předpisový, ale prakticky naprosto špatný a nedostačující?,“
- Aaron Goldstein
- Už nám nenapíše...
- Příspěvky: 10205
- Registrován: 10 úno 2017, 22:29
Re: Železniční nehody
Nevím jak se to řeší dnes, ale za mých let u dráhy se řešilo vyrozumění o omezení na trati "rozkazem" o pomalé jízdě, kde se píše
(příklad)
Km pozná strojvůdce podle kilometrovníků...
Mě tento systém (oproti stanovisku Federace strojvůdců) přijde jako dostatečný a plně zajišťující, aby byl strojvůdce zpraven o případné pomalé jízdě... Stejně tak nerespektování návěsti předvěstníku je pochybení strojvůdce (je to jako kdyby řidič obhajoval nereagoval na značku omezení rychlosti)...
Pokud tedy nějakým zásadním způsobem nezměnili systém rozkazů, tak je chyba jednoznačně na straně strojvůdce...
EDIT: Toto se týká samozřejmě dočasného omezení na trati.... Trvalé omezení na trati (z důvodu traťových poměrů) se řeší klasickými návěstmi a omezení je uvedeno v "sešitovém jízdní řádu" což je speciální jízdní řád (pro vlakvedoucí a strojvůdce) pro danou trať,kde jsou uvedena všechna omezení, sklonové poměry, přejezdy, jízdní doby a podobně (a je-li vzpomínána návěst tak možná šlo o tento případ)... Každý vlakvedoucí a strojvůdce musel mít tzv "seznání trati" kdy trať kterou měl obsloužit/obsluhovat si musel napřed projet "mimo službu" aby poznal traťové poměry.... Strojvedoucí dokonce dvakrát ve dne a dvakrát v noci (vlakvedoucí pouze jednou ve dne a jednou v noci)...
Na výše uvedeném závěru (že systém (tentokrát) není na vině a šlo jednoznačně o chybu strojvůdce) to nic nemění...
(příklad)
Tento "rozkaz (v písemné podobě) dostane vlakvedoucí (je-li na vlaku zařazen - není-li, tak ho dostane přímo strojvůdce) proti podpisu (nelze se tedy dohadovat zda ho dostal a nebo ne)... Vlakvedoucí je povinen zpravit strojvůdce a ten potvrdí přijetí rozkazu do vlakopisu (a nebo to strojvůdce ví protože obdržel rozkaz přímo)Pomalá jízda: Mariánské Lázně - Chodová Planá
km 32,0 – 32,3 = 30 km/h.
Km pozná strojvůdce podle kilometrovníků...
Mě tento systém (oproti stanovisku Federace strojvůdců) přijde jako dostatečný a plně zajišťující, aby byl strojvůdce zpraven o případné pomalé jízdě... Stejně tak nerespektování návěsti předvěstníku je pochybení strojvůdce (je to jako kdyby řidič obhajoval nereagoval na značku omezení rychlosti)...
Pokud tedy nějakým zásadním způsobem nezměnili systém rozkazů, tak je chyba jednoznačně na straně strojvůdce...
EDIT: Toto se týká samozřejmě dočasného omezení na trati.... Trvalé omezení na trati (z důvodu traťových poměrů) se řeší klasickými návěstmi a omezení je uvedeno v "sešitovém jízdní řádu" což je speciální jízdní řád (pro vlakvedoucí a strojvůdce) pro danou trať,kde jsou uvedena všechna omezení, sklonové poměry, přejezdy, jízdní doby a podobně (a je-li vzpomínána návěst tak možná šlo o tento případ)... Každý vlakvedoucí a strojvůdce musel mít tzv "seznání trati" kdy trať kterou měl obsloužit/obsluhovat si musel napřed projet "mimo službu" aby poznal traťové poměry.... Strojvedoucí dokonce dvakrát ve dne a dvakrát v noci (vlakvedoucí pouze jednou ve dne a jednou v noci)...
Na výše uvedeném závěru (že systém (tentokrát) není na vině a šlo jednoznačně o chybu strojvůdce) to nic nemění...
Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 11623
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Železniční nehody
To že tadial išiel niekoľko násobnou rýchlosťou sa vedelo okamžite.
Že nedodržal rýchlosť je chyba jednotlivca(ak bol predpisovo inštruovaný)
Ale každá systémová chyba sa prejaví chybou jednotlivca. Preto je to tendencia zvádzať na tie chyby jednotlivca, ale keď sa to deje stále tak je to systémová chyba.
-neefektívne školenia a predpisy
-pripustenie do služby ľudí ktorí majú problém s kázňou a pozornosťou
Na pozície strojvodcov už asi nie je taký tlak a výber, pretože to asi finančne veľmi neláka, zároveň aj systém nastavujú ľudia ktorí nemajú správne schopnosti.(ale to je asi problém viacerých pozícií so zodpovednosťou)
Z nejakého dôvodu politika priťahuje sociopatov.
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."
Orwell: "Kto ovláda súčasnosť,ovláda minulosť".
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."
Orwell: "Kto ovláda súčasnosť,ovláda minulosť".
- Aaron Goldstein
- Už nám nenapíše...
- Příspěvky: 10205
- Registrován: 10 úno 2017, 22:29
Re: Železniční nehody
Že systém na železnici pozvolna kolabuje je (bohužel) neoddiskutovatelný fakt... Ale omlouvat překročení rychlosti špatným systémem je poněkud "úkrok stranou"...
Je to stejná situace jako nedodržování rychlosti na silnicích.... Zatím se nenašel způsob jak to "vymýtit"... Nefunguje "zastrašování" následky... Nefungují pokuty ani ostatní represe... Drakonické represe (např. že by ti sebrali papíry třeba na rok) jsou zcela neprůchodné a nedá se tedy predikovat, zda-li by vůbec pomohly....A překračování rychlosti na silnici není obecně společností vnímáno nějak negativně, ale naopak jako určitý standard (kdo z vás někdy nepřekročil rychlost)...A pak padají výmluvy jako "jezdím rychle ale bezpečně" a podobně....
Situace dokonce došla do takového absurdna, že na nějaký úsek přidávali kamery s radarem a byla k tomu anketa (celé to bylo jako reportáž v televizi)... A drtivá většina řidičů odpovídala ve stylu, že to je nebezpečné, protože doteď koukali po značkách a teď budou koukat po radarech... Nad tím, proč by měli koukat po radarech pokud pojedou "předpisově", se nikdo nepozastavil... Vzato do důsledku se v té anketě řidiči pohoršovali, že jim ztěžují porušovat zákon (Pravidla silničního provozu)...
Že se to příliš nedaří vymýtit ani v profesní sféře jsou spojené nádoby (a to jsou zde ty možnosti represe podstatně vyšší, což opět jen potvrzuje, že nefungují ani represe).... Kdo trochu trochu víc jezdí, tak jistě potvrdí, že denně potká minimálně jednoho řidiče z povolání, který nedodržoval rychlost...
No a strojvůdce je takový "řidič z povolání" na železnici.... Není tedy důvod, aby tam neplatily stejné mechanismy porušování nějakých pravidel a předpisů....
Je to stejná situace jako nedodržování rychlosti na silnicích.... Zatím se nenašel způsob jak to "vymýtit"... Nefunguje "zastrašování" následky... Nefungují pokuty ani ostatní represe... Drakonické represe (např. že by ti sebrali papíry třeba na rok) jsou zcela neprůchodné a nedá se tedy predikovat, zda-li by vůbec pomohly....A překračování rychlosti na silnici není obecně společností vnímáno nějak negativně, ale naopak jako určitý standard (kdo z vás někdy nepřekročil rychlost)...A pak padají výmluvy jako "jezdím rychle ale bezpečně" a podobně....
Situace dokonce došla do takového absurdna, že na nějaký úsek přidávali kamery s radarem a byla k tomu anketa (celé to bylo jako reportáž v televizi)... A drtivá většina řidičů odpovídala ve stylu, že to je nebezpečné, protože doteď koukali po značkách a teď budou koukat po radarech... Nad tím, proč by měli koukat po radarech pokud pojedou "předpisově", se nikdo nepozastavil... Vzato do důsledku se v té anketě řidiči pohoršovali, že jim ztěžují porušovat zákon (Pravidla silničního provozu)...
Že se to příliš nedaří vymýtit ani v profesní sféře jsou spojené nádoby (a to jsou zde ty možnosti represe podstatně vyšší, což opět jen potvrzuje, že nefungují ani represe).... Kdo trochu trochu víc jezdí, tak jistě potvrdí, že denně potká minimálně jednoho řidiče z povolání, který nedodržoval rychlost...
No a strojvůdce je takový "řidič z povolání" na železnici.... Není tedy důvod, aby tam neplatily stejné mechanismy porušování nějakých pravidel a předpisů....
Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...
-
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 11623
- Registrován: 07 úno 2017, 19:59
Re: Železniční nehody
Zas taký úkrok stranou by som to nepovažoval. Ide o to že by systém mal byť schopný vybrať len strojvodcov s vyšším chápaním zodpovednosti a povinnosti.Aaron Goldstein píše: ↑13 srp 2019, 15:40Že systém na železnici pozvolna kolabuje je (bohužel) neoddiskutovatelný fakt... Ale omlouvat překročení rychlosti špatným systémem je poněkud "úkrok stranou"...
..
..
No a strojvůdce je takový "řidič z povolání" na železnici.... Není tedy důvod, aby tam neplatily stejné mechanismy porušování nějakých pravidel a předpisů....
Skôr by som povedal že kulhá to tvoje porovnanie s nedodržovaním rýchlosti na ceste, čo tým strojvodca vlaku získa? Predbehne iný vlak?
Ale viem na čo narážaš.
Mne to pripadá že dnes dajú papiere na vlak každému.
Z nejakého dôvodu politika priťahuje sociopatov.
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."
Orwell: "Kto ovláda súčasnosť,ovláda minulosť".
Edmund Burke: "Jediné čo potrebujú nečisté síly k svojmu víťazstvu je to, aby slušní ľudia neurobili nič."
Orwell: "Kto ovláda súčasnosť,ovláda minulosť".
-
- Redaktor - závislák :-)
- Příspěvky: 11613
- Registrován: 07 úno 2017, 16:20
Re: Železniční nehody
Možná i způsob komunikace SŽDC, dopravce, mašinfíra. Nevím jak nyní ale dříve mašinfíra dostával i výstrahy(i na trati od výpravčích) což viníka neomlouvá ale mohlo by fungovat jako zvýšená prevence. Tak jsem poznámku myslel.
- Aaron Goldstein
- Už nám nenapíše...
- Příspěvky: 10205
- Registrován: 10 úno 2017, 22:29
Re: Železniční nehody
Výstrahu strojvůdci na trati šlo dát pouze návěstidlem (to tam bylo a nerespektoval ho), dnes již neexistující možnost návěsti praporkem při průjezdu kolem strážního domku (používalo se pouze při mimořádných událostech - toto musela být trvalé nebo dlouhodobé omezení, protože tam bylo zřízeno návěstidlo) a nebo signálem na vlakový opakovač, pokud trať byla kódovaná (což zrovna tento úsek není dodneška)... Dnes k tomu naopak ještě přibyla možnost radiostanicí a nebo mobilem...
V každém případě o tom omezení věděl dopředu buď z rozkazu, který obdržel v poslední obsazené stanici před úsekem s omezením nebo SJŘ v případě trvalého omezení (kdy je omezení součástí traťových poměrů) a dále mu to ještě bylo připomenuto bezprostředně před samotným úsekem s omezením návěstí... Oboje ignoroval...
Nejsem přesvědčen, že jakékoliv další navýšení počtu upozornění by zvýšilo pravděpodobnost, že by je ignorovat přestal....
V každém případě o tom omezení věděl dopředu buď z rozkazu, který obdržel v poslední obsazené stanici před úsekem s omezením nebo SJŘ v případě trvalého omezení (kdy je omezení součástí traťových poměrů) a dále mu to ještě bylo připomenuto bezprostředně před samotným úsekem s omezením návěstí... Oboje ignoroval...
Nejsem přesvědčen, že jakékoliv další navýšení počtu upozornění by zvýšilo pravděpodobnost, že by je ignorovat přestal....
Že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mě nejdou...