http://youtu.be/VmDErAifbnU zverejnené 15.07.2017, dĺžka videa 4:11 min.
V čase 3:16 za letu uvoľnený / vypustený brzdiaci padák (ten štandardne slúži iba na spomalenie po dosadnutí na dráhu letiska)
Taká automatika nedáva logiku.Keď už by to kontrolovala tak by mala zabrániť neúmyselnému vypusteniu padáku vo výške alebo rýchlosti, kde sa to nepredpokladá.Alchymista píše: ↑06 srp 2017, 16:35to vyzerá na obyčajné neúmyselné vypustenie padáku - zrejme stlačil tlačítko "odhodenia" padáku a automatika potom "odhodený" padák vyhodila - nie je totiž vidieť žiadna náznak "nafúknutia" padáku, ku ktorému by malo dôjsť, pokiaľ je padák "vypustený" a až následne odhodený prekonaním odporu zámku
Úžasné... zvláště když si uvědomíte, že je to pro VKS "nouzovka". Upravená vývozní varianta.
Nemusí byť,USA vlastní niekoľko kusov Su-27(asi z Bieloruska a Ukrajiny)Hektor píše: ↑13 úno 2018, 20:25Maketa Su-27 ?
https://theaviationist.com/wp-content/u ... mockup.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Su-27Two Su-27s were delivered to the U.S. in 1995 from Belarus.[61][73] Two more were bought from Ukraine in 2009 by a private company, Pride Aircraft to be used for aggressor training for U.S. pilots